Klockan är typ halv sju o ja vakna typ 06.15 eller något sånt av att älsklingen kom o la sig i sängen. :)
Ska snart försöka somna om dock.

Har senaste veckan mått lite konstigt, vet inte varför men tänkte nu att ja kanske tänker på någon jag saknar.
Så ska ge de ett försök å se om ja mår bättre sen.

Tänkte skriva ett litet inlägg tillägnat min älskade mormor som gick bort den 14 Januari 2005 innan ja somnar om.


Idag hoppas ja på att komma iväg till kyrkogården för att se om de har någon minneslund vilket ja hoppas, borde gått dit den 14e då mormor varit borta i 7år o 9 månader då..

Kan fortfarande börja gråta av tanken på det och att du aldrig fick träffa damion, My, Fernando o aldrig fick vara med under deras uppväxter o inte heller fick vara med på Lena och Grzegorz bröllop.

Inte heller fick du vara med och se mig, Fredrik, Louise, Linus m.m. Växa upp till de personer, de kvinnor o män blir o blivit.

Tanken på att du inte fick vara med på min student, inte fick veta vad mitt stora intresse blev o inte kommer vara här när jag tar körkort, när jag fyller tjugo..

Du vet, vi är många som saknar dig och vill ha dig tillbaka. Du har missat så mycket.
Jag kommer berätta hur allt ligger till när ja kommer till en minneslund o pratar med dig, så mycket lättare än att skriva ner allt.

Men vill att du ska veta att jag saknar dig och älskar dig så otroligt mycket mormor och är stolt att kunna säga att du var min mormor.

Vila i frid mormor- Elsie Harriet Nordholm <3 kram



Kommentarer
Postat av: syster

Ville bara säga att jag saknar henne med nå så gud jävligt <3 men hon vet redan vilka underbara människor ni blivit och jag är säker på att hon också vet att du älskar att fotograffera, hon håller koll på oss dag som natt, det är i alla fall vad jag vill tro på <3

Svar: Jo vi är många som tänker på henne och saknar henne.. Vet dock inte hur många som saknar henne på det sättet jag gör. Jag skulle göra vad som helst för att få henne tillbaka. Menar, jag var typ 12 när hon gick bort, jag skulle göra vad som helst för att få iallafall en dag med henne. :( saknar henne så mycket. <3
Och jag tror du har rätt, hon bevakar oss dag som natt, året om, och hon är stolta över oss, över alla oss. över hur långt vi tagit oss, hur vi kämpat med våra liv, med skolor, intressen, familj m.m. <3
Jessica Widh

2012-10-17 @ 08:31:04
URL: http://jennytsf.blogg.se
Postat av: Jonnié Jonsson

va bra :) jo de e fint här oxså

Svar: Härligt :)
Jessica Widh

2012-10-18 @ 16:49:04
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0