Godkväll fina läsare, har ni haft en mysig 2a advent ?  Det har jag. =)

Inte bloggat på ett bra tag nu men ska försöka bli mer aktiv i det - åtminstone från o med 1 januari 2013.
 
Jag har helt enkelt varken haft ork eller lust att sitta vid varken datorn eller att blogga.
Har haft praktik, varit sjukskriven av olika anledningar, umgåtts mycket med min älskling.
 
Som de flesta vet åkte jag hem en vända i somras men var bara hemma i knappt 2 veckor och sen
dess har jag varit här men den 16e åker jag hem till Frövi igen men åker tillbaka den 26e igen
men ja, vill ju hem o fira jul med familjen =)
Hade dock varit mysigt att få fira med älskling, men blir fler år att göra det.. får ju iallafall fira nyår med honom<3
 
Nu har verkligen vintern hittat hit, vi hade snö i oktober redan men den försvann men nu är vintern här på riktigt. Mysigt faktiskt om man bortser från kylan både ute och inne, men när det gäller inomhus blir det bättre ! =)
 
 
Nu är det straxt mat, blir ströbakad torsk med potatis och hollandaiese sås - gott gott! =)
Till det blir det filmen "Yesman"

Och jag vet att ja lovat er flera filmrecensioner, och jag ska försöka hinna med det snart.
 
Ha en fortsatt trevlig 2:a advent så hörs vi snart igen!

- Bjuder på en bild ja fixade till tidigare idag.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin hund :)

Svar: Hehe ja visst är hon? :) Helt underbar.
Jessica Widh

2013-02-12 @ 19:44:44
URL: http://sofiawyens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0