Hej på er!

Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva o lägga upp bilder, men har varken haft ork, tid eller lust till det..
 
 
Kan ju börja med att berätta lite om helgen.. va gjorde vi? tja.. i fredags var jag, älsklingen, Totte och Michaella till Ullared :) Väldigt trevligt faktiskt, stannade och åt frukost på donken - toast, namnam.. 
Iallafall så Inhandlade ja en elvisp, en slickepott, spits o tyllar samt skålar - eftersom ja ska försöka hinna med att baka i veckan eller till helgen.. blev även mjukisbyxor, tjocktröja - fin! o typ lite dusch grejor typ tvål, rund skrubb-boll osv. å ja lite sånt:)
 
I lördags skulle vi åkt till min svärmor men de skulle bort så vi var upp till totte ett tag och på kvällen sen så kom Marcus och Sara och åt middag med oss, älskling fixade kycklingklubbor, pommes och beasås - riktigt gott :) Så de var en trevlig kväll med en hel del skratt.
(Halva dagen var jag typ en bitch kan man la säga.. var hungrig </3 haha... men blev ju bättre^^)
 
Sen i söndags så kom vi då iväg till svärmor - aldrig träffat henne eller hennes gubbe innan så det
var faktiskt väldigt trevligt =) Hon gjorde en god Lasagne som vi åt där =) nomnom!
 
Började praktiken igår, det var faktiskt en bra dag, förrutom att ja hade en del ont i foten så var alla väldigt trevliga och jag fick sitta i kassan samt stå bakom o se på - det är vad jag fick göra igår.
 
Men.. när ja kom hem igår så var min fot inte jätte fin.. utan den var svullen och röd och öm.. blåsan var fylld men hade punkterat sig själv så tömde bara den å den var iallafall väldigt blå.. Så pratade med mamma som sa åt mig att åka in med de till vårdcentralen men hon ville helst att ja skulle åkt till sjukhuset igår..
 
Såå idag på morgonen ringde ja vårdcentralen o fick komma dit kl 10 imorse. älskling är så underbar, han åkte med mig så ja slapp åka buss osv. idag<3 Men iallafall!  De tog nå prov- stack hål i blåsan o tog vätska med en tops sen la de om blåsan å på med bandage samt en typ liknande stöd strumpa. Fick även ett recept på Heracillin som ja var och köpte på apoteket - ska ta en tablett tre gånger om dagen i en vecka samt så ska jag tillbaka till vårdcentralen på torsdag så ska inte lägga om en ta av bandaget eller något.
- Måste dock säga att doktorn var inte direkt bra, han frågade nästan mer om örebro o var ja kom ifrån än om min fot.. han fråga typ om ja hade nån allergi, hur länge de pågått osv.  men inte om de gjorde ont, var ömt eller något sådant..  sjuksystern eller va man ska säga som var med var iallafall bra, de är henne ja ska till på torsdag. =)
 
Nä nu orkar ja inte skriva mer, se om ja orkar uppdatera mer senare.. Ha de gött.
 
Såhär såg min fot ut igår kväll - dock är bilden lite ljus..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0