Tror jag o älskling är bland de ända som inte klätt ut oss eller gör något speciellt
alls trots att det är halloween. Vi har en helt vanlig lördag :)

Totte o Michaella kom hem från Skåne idag så har varit upp till dom tidigare idag o språkat lite o sen hjälpte älskling de lite med flytten, de hade lite grejor på vinden här.
Jag själv har diskat o städat lite, plockat upp lite fler glas ur en låda vi har nere samt annat ur en låda älskling tog ner från vinden. Dock saknar jag utrymme, men blir bättre när vi får upp lite mer skåp o sådant.
Ska kolla efter ett barskåp eller liknande till vardagsrummet där man kan ha finare glad, cocacola glas, ölglas osv.

Blev lite sen middag idag runt 23 åt vi pommes, korv, beasås. :)

Nu ska ja fortsätta umgås med gubben min.

Ha de bra sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0