Hej på er, om nu någon ens läser om inte annat, hej till mig själv om några år när ja läser detta igen.
Hmm.. min header verkar ha försvunnit, får försöka fixa det sen.
 
Senaste månaderna så har jag varit bosatt hos Richard, åkte hem en vända i oktober på
runt 10-14 dagar och sen tillbaka.. men nu kom jag tillbaka till mina älskade föräldrar i
söndags och stannar till annan dag jul, sen tillbaka till mina hjärtan.
 
Som ni kanske märkt bloggar jag inte så mycket nu för tiden, och det finns en anledning till
det också.. anledningen är att jag inte känt mig motiverad, jag har haft mycket att skriva om
att jag inte orkat göra det. Men mest av allt är jag inte alls motiverad till att blogga. Visst, det
är mest för min egen skull ja bloggar, men nu är det i princip ingen som läser, och det är dessutom
absolut ingen som kommenterar, och jag vet inte varför?
Funkar de inte? isåfall hör gärna av er till min epost och berätta de så ja kan fixa det: [email protected]
 
Och i början på nästa år så kommer jag även flytta ner till mina raringar, och det kommer bli underbart. För det
är ett ställe där ja verkligen trivs, en plats där jag är trygg och jag är aldrig ensam, för jag har alltid Molly vid min sida, även om hon senaste tiden legat i soffan på nätterna när ja sover i sängen o när ja somnat i soffan kan hon lägga sig i sängen eller köket. Men det hör inte hit! Jag älskar både henne och Richard och kommer alltid att göra.
 
 
Det finns en sak som var jobbig för mig ett par dagar och, som många vet fick ja en blåsa på foten som vart infekterad o foten svullen osv. Men det blev bättre efter ett tag och så har ja haft magsjuka, feber på det.. men jag var på praktiken så mycket jag kunde.. för några veckor sen, kom min magkatarr tillbaka och jag mådde inte alls bra. Och så kom min chef tillbaka till jobbet efter 2 veckors semester och han tyckte ja varit borta mycket - och ja, det erkänner jag, det hade jag, men jag hade anledningar till det - är det verkligen bra att gå dit om man knappt kan stå på foten? att gå på foten mycket så den kanske blir sämre när läkarn själv sagt åt mig att ta de lugnt. Att gå till en stormarknad med magsjuka och feber eller magkatarr som blir värre o värre ju mer ja stressar? Nej det blir det inte, iallafall så påstod han att jag inte heller hade hållt kontakten bra - trots att ja ringt varje dag ja varit borta o meddelat till den chef ja hade under tiden den andra var ledig.. o till o med han sa att ja hållt kontakten.
Men Richard stöttade mig och det ända jag säger nu är att det finns bättre platser, en stormarknad är inget för mig när de finns risk att få magkatarren att komma tillbaka, nu är den nästan borta men ja vill ändå vara försiktig.
 
 
Men nog om det och om lite uppdatering om va ja gjort senaste dagarna.  tja..
I onsdags var jag, mamma, pappa och farmor iväg till marieberg och jag handlade lite julklappar och lite annat till mig själv..
 
Igår så var ja o mamma iväg till Lindesberg o handlade lite, och sen åkte vi hem, ja gjorde havrebolls smet och sen efter maten gjorde jag kola medans mamma började smälta cocos fett och choklad som skulle bli ischoklad som ja fortsatte med när kolan var klar.. Det blev ingen vanlig ischoklad iår, vi hade polkagriskross i botten, sen smälte ja vit choklad och toppade ischokladen med det och polkagriskross, vi hade mindre kokosfett iår o allt gjorde att till o med jag som vanligtvis inte äter ischoklad, tyckte om de.

Just det, i.. tisdags tror jag det var, så gjorde mamma fudge och jag gjorde wienernougat så nu är det bara ett par saker kvar och jag ska övertala min mor om att vi ska göra knäck iår också!


Och senare idag efter ja vaknat ska jag gå ner till farmor för att kolla hennes låda/lådor med julsaker då hon tydligen gett bort till två av mina systrar så tyckte hon jag också skulle få ta de ja vill ha :) Hon sa att hon har upp mindre och mindre julsaker för varje år som går.
 
Just det! Imorgon någon gång kommer nog min älskade syster, svåger och systerson Nando! Saknar dom massor, så ska bli kul att träffa dom igen, speciellt Nando som börjar bli så stoor!
 
Har inte så mycket mer att säga just nu men.. om ja inte skriver mer innan jul så vill ja önska er alla som läst allt, en riktigt god jul och ett gott nytt år!! :)

Ha de bra sålänge.
 
Älskar er mina fina hjärtan <3
 


Kommentarer
Postat av: JW Photography ♥

Test

2012-12-21 @ 13:20:06
URL: http://jwphoto.webblogg.se
Postat av: Isabelle

Söt blogg! :'3

Svar: Tack! :)
Jessica Widh

2013-02-11 @ 18:57:29
URL: http://Isabelleelife.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vad fin bild!

Svar: Tack så mycket! Har en tävling uppe på bloggen där du kan vinna en valfri vara hos Evas Underkläder. Om det låter intressant så är det bara att delta! :)

Svar: Tack! :)
Jessica Widh

2013-03-12 @ 12:19:32
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: annsoh

Hejsan! hur var helgen :)? kör igång en ny dagens blogg skulle va jätte kul om du ville vara med! kramar!
http://annsoh.blogg.se/2013/march/dagens-blogg-5-avslutad-anmal-dig-igen.html#comment

2013-03-12 @ 14:17:03
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: sara

Jätte fin blogg du har! Allt bra? :)

Svar: tack jodå. // Jessica - finns nu på jwphoto.blo.gg
Jessica Widh

2013-03-13 @ 16:23:08
URL: http://sarawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0