Hej på er, idag är sista dagen hos älskling innan detektiv dags att åka till Tina för att på fredag åka hem till frövi och mina älskade föräldrar igen.

Det blev ju inte som tänkt något.. Åkte med mamma och de ner till Tina när de skulle till Ullared den 30e juli och den 2a tror ja de var så skulle Tina och jag gå på fars i Falkenberg 5e året i rad. Sen 3e eller 4e skulle jag åkt hem, men sen skulle vi åkt till Öland den 11e så stannade lite längre, men så blev de Inge av och vi skulle gjort en del annat så stannade till den 17e istället.. Men jag åkte inte hem då utan jag åkte till Skalman då och skulle stannat över helgen som sen vart en vecka och har nu varit här i över en månad och ska snart tillbaka till min älskling. <3

Men ja, packade ihop allt igår så ja slipper tänka på det idag. Skönt..

Hoppas alla får en bra dag :) kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0