Ja vet, jag är dålig på att uppdatera - speciellt med bilder.. men har inte fotograferat så mycket då ja helst fotar ute men har varit så dåligt väder senaste veckan..

Om vädret fortsätter funderar jag på att arrangera lite bilder inomhus på Dollsan, vatten, blommor o lite allt möjligt jag kan komma på och få inspiration från. Har ni tips på vad som kan va kul att fota så hör gärna av er! =)


Vad har ja gjort då? Tja, igår myste jag och älsklingen till två bra filmer - kommer skriva en recension om båda senare. Blev inte så mycket mer gjort, var trist ute så ja, fick en mysdag istället och de klagar inte jag över!

Idag då? tja.. jag går fortfarande och väntar på besked från AF.. har ja ej fått brevet hit eller till mamma senast torsdag ringer ja dom..

Men har iallafall tagit det lugnt idag, varit ute med Skalman, Totte o Michaella medans Totte fixade med sin bil typ.
Efter det blev de iväg och handla lite att lägga i frysen o sådär så vi slipper tänka på de sen..
Blev snabbmat idag - Pizza - framför en bra film sen såg vi nån mysko film och ja ska skriva en recension om de också sen.

Älskling åkte till jobbet för typ en halvtimma sen så nu är de bara jag och Molly, nu blir det nog ett avsnitt av one tree hill å så ska ja nog försöka fixa me bloggdesignerna..

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! Kram


Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

allt bra här :)?

2012-10-16 @ 23:24:47
URL: http://jonniejonsson.com/
Postat av: LINNPLINN

Åh vilken härlig dag!
Var ÄNTLIGEN till Arbetsförmedlingen för lite prat. Som jag längtat.
Nu har jag en massa påträngande "uppdrag" istället. Haha!

Svar: haha härligt ju! :D:D grattis;) eller något xD
Jessica Widh

2012-10-17 @ 23:04:38
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: Jonnié Jonsson

Hej

Kan du inte vara jättegullig och rösta på mig i en tävling
krävs bara att du går in och sen trycker "Gilla"


Tack så jättemycket :) Mjauu

Svar: jo skulle ja la kunna göra^^
Jessica Widh

2012-10-20 @ 15:20:22
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0