Blev en underlig kväll/natt igår, älsklingen slockna med kläder på ovanpå täcket o ja kollade på doobidoo o försökte bli trött men gick o la mig ca 00.30 men vakna igen vid 02.30 eller så, somna om efter en stund o vakna vid 05.30 o då var älskling upp en vända i think sen gick och la sig under täcket vid mig. Sov sen till 11.30 men somnade om till ca 14.45... Hmm??? Sen huxflux dök Gubbgrön upp, efter ett tag så åkte älskling, jag o Molly till Willys å även Gubbgrön fast med sin egen bil då.
Efter vi var klara där så åkte vi bort till brukshundsklubben typ där Molly fick springa av sig lite o jag fota. Så kanske dyker upp lite bilder sen.

Just nu är vi lite hundvakt, älskling ska sova här uppe o ja hos Molly dock. Men just nu är han o hämtar nån film hemma :).

Aja, skriver mer sen, inte lika jobbigt att skriva på datorn som just nu med mobilen ;)
Kramkram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0