Min familj består av 3 personer, Mamma, Pappa & Mig. Har ju även 4 systrar som är
min familj, men det är bara jag som bor hemma med mamma och pappa. Och nu tar ja detta som
att det är de som bor i samma hushåll vilket är mamma och pappa
 
Jerry - Min älskade far.
Utan dig pappa, skulle jag inte klara mig i livet, jag skulle aldrig kunna klara mig själv om inte du fanns i mitt liv.
Du stöttar, finns där för mig i vått och torrt och visst, klart man bråkar - men så är det alltid i en familj! Det vore konstigt annars. Du har alltid varit - ända sen jag var liten, och kommer alltid förbli, Min stora Idol, den person jag ser upp till. En pappa som du borde alla ha! Du betyder så himla mycket för mig - Du är den bästa pappan man kan ha. Jag älskar dig pappa!

Helen - Min älskade mor.
Vad skulle jag göra utan dig? Det finns ingen mamma som skulle kunna vara bättre än du! Du är bäst. Jag kan prata med dig om allt mellan himel och jord om det så gäller kärlek, vänner, bråk, något som hänt (gott och ont), ekonomi, ja allt. Jag vet att du alltid ställer upp för mig vad det än gäller och det är precis en sån mamma alla vill ha - tror jag. Jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig. Du är ett stort ljus i mitt liv och du betyder massor för mig. Jag älskar dig mamma!

 


Sen vill jag även skriva några ord till mina systrar;

Jenny - Vi har inte alltid stått varandra så nära, det är nu på senaste åren vi har kommit närmare varann än
någonsin förrut och det kan ingen ändra på! Du betyder massor för mig och jag älskar dig så galet mycket
min galna hälft!  Kramar

Maud - Vi står inte varandra så nära, men närmare än vi gjort förrut. Träffade dig första gången(tror jag) när
jag var 7år och sen har vi träffats lite när du bodde i Linde, men vi stod varann inte så nära då heller.
Du har och kommer alltid förbli min syster och jag älskar dig. Kramar

Lena - Du och jag har länge stått varandra nära och jag vet att du och Greg alltid finns för mig oavsett vad
vilket betyder massor för mig. Vi har haft svackor men det har väl alla syskon?! Syskonkärlek kallas det.
Och jag kommer alltid ställa upp för dig precis som jag alltid gjort. Jag älskar dig! Kramar

Tina - Vi har upplevt de mest otroliga sakerna som hänt. Allt från Galna skrattiga och sjungande blresor, fars,
liseberg, konsert och mycket mer. Vi har varit med om mycket tillsammans och finns alltid för varann. Vi har
inte alltid varit super nära, när vi var små stod vi varann inte lika nära utan bråkade mest - syskonkärlek men
när du flyttade till egen lägenhet så började vi bli mer och mer nära och sen växte jag upp och blev allt mer vuxen och vi blev väldigt nära och gör mycket tillsammans! Jag älskar dig syster! Kramar


Kommentarer
Postat av: Pilla

Jag har lagt till dig nu, blev följare nr 4 ;)

2012-09-17 @ 18:18:09
URL: http://pernillaoscarsson.webblogg.se
Postat av: syster

älskar dig med min galna hälft <3

2012-09-17 @ 23:12:37
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0