Det har varit en lång dag idag.. började som ni redan vet, med att åka till hultsfred för att butiksbidrädet
skulle skriva på en lapp ja ska skulle skicka in till af för att de ska godkänna praktikplatsen.
 
Men när ja kom dit så var han på frukostrast så han skulle  va tillbaka "om en halvtimme" ungefär.. så
passade på att plocka ihop de ja skulle köpa hem och gå runt lite extra eftersom de gick rätt fort eftersom
ja visste typ vad vi skulle ha hem.. men iallafall, lappen blev tillslut påskriven.
 
Vägen tillbaka till station i hultsfred kändes sjuukligt lång.. men så kan de gå ibland, kom iallafall hem, ställde
mig och diskade å städa lite i köket innan jag gick iväg till ica för att posta brevet.. sen blev det hem igen
och ge Dollsan mat för att sedan ta henne på en promenad innan älsklingen vakna.. men han var lite trött
så han sov några timmar extra och det förtjäna han tycker jag. <3
 
Sen har jag pratat i telefon hur mycket som helst idag känns det som, först med Tina och sen - tack vare
henne, med af för att få mer info om min ersättning.. efter det blev det att prata lite med min älskade
mor, straxt efter vi la på så ringde Gun och språka lite sen senare nu ikväll pratade jag med pappa..
så jag har pratat med familjen idag haha.. men trevligt det! =)

När älsklingen vaknade så gjorde han en egen, mumsig typ köttsoppa :) Har även myst lite med honom
framför en bra film - supercross tror ja den hette, bra skådespelare med i den också!
 
 
Sen fick han även denna söta glasnalle av mig idag, för de är han värd, han betyder så mycket för mig <3
det står :
"Jag älskar dig 
Du fyller mitt hjärta med glädje och lycka.
Du ger mig stöd och bekräftelse
i mitt liv, jag kan alltid lita på dig.
Älskar dig för evigt"
 
 
 
 
 
Godnatt allihopa så hörs vi nog imorgon! =) Ska försöka komma ut och ta lite höstbilder nu när den
verkligen är här och slänga upp på bloggen. Har börjat redigera på ett annat sätt, inte alls lika mycket
utan låter bilderna nästan vara som de är - ändrar bara lite i camera Raw. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0