Då var ännu en dag snart över.. sitter förtillfället och tittar på one tree hill och tänker på min älskling.
Imorgon väcker mamma mig runt 10 så vi hinner fixa iordning lite innan de kommer
några och ska göra nå - minns ej vad. Ska städa lite imorgon och även gå ner till apoteket och
hämta nya p-piller, sen blir det nog ut och fota lite om det är uppehåll/bra väder! =)
 
Men nä, nu ska ja fortsätta kolla!
 
Godnatt =)
 
Bjuder på en bild på min snygging till älskling för jag älskar honom och saknar honom så otroligt mycket.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

Vill du vinna en häftig Chokladfontän?

Kika in i bloggen för att delta i tävlingen...

Svar: absolut ska ja kika in och kolla tävlingen :)
Jessica Widh

2012-10-01 @ 11:02:39
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0