Jaha, då var det kväller igen då!

Har varit igång sen runt 7 imorse då jag gick upp för att följa med Tina & nando till Dagis, sen
blev det en vända till Värnamo där vi gick runt i klädaffärer en stund - på vägen hem åkte vi
förbi MAX och köpte lunch.
 
Annars har vi inte gjort speciellt mycket..  Nu blir det dock snart film - en film jag inte egentligen vill se för ja tycker den verkar dålig, men vi får se om den är dålig eller bra - om inte annat gör vi den bra precis som alla andra dåliga filmer! Denna film vi ska se, är Dark Shadows med snyggingen Johnny Depp. (;
Till det har vi Grogg, Chips & Ostbågar, nomnom.
 
 
Glöm inte rösta på min bild hos Annie ! :) Skulle betyda massor ! (Bidrag nummer 2 på rottweiler'n) :
http://blogg.anniesfotografier.se/2012/september/finalister.html
 
Men ja nej, skriver mer imorgon !  Kram och Godnatt! =)

 


Kommentarer
Postat av: syster

Jag har röstat nu på din bild. Kommer inte ihåg om jag redan gjort det så jag gjorde det igen ;) kram <3

Svar: haha tack syster <3
Jessica Widh

2012-09-26 @ 23:37:39
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0