Varit på en ca 30 minuters promenad med Molly idag samt varit till Ica och Konsum för att lämna cv & söka jobb
men på Konsum var den ja skulle prata med inte där idag utan kommer på onsdag så får gå dit då, och ska snart
till Ica igen då han var på lunch när ja var dit..
 
Har inte gjort så mycket idag, mest slappat, har iallafall fått i mig lite mellanmål - yoghurt med bär müsli samt
skivat äpple och skivad banan och ett glas äppel juice.
Ikväll blir det nog korv och nån pasta skulle jag tro om jag inte hittar på något annat att äta, tänkte göra pasta
carbonara som mamma brukar göra, men den får hon lära mig när ja kommer hem :P hihi.... =)
 
Nej, nu ska jag till Ica igen och göra ett nytt försök med att söka jobb.. Ha de gött sålänge så skriver jag mer när
jag kommer hem igen!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0