Hej hopp i galopp! nejmen.. Hej på er alla söta :*

Har varit sjuk ett par dagar men nu är jag på benen igen och är fullt frisk! eller ja.. så
frisk som jag kan bli.. haha..
 
Har inte gjort så mycket senaste dagarna, varit och firat en vän till älskling i växjö i lördags och varit uppe
hos totte lite men annars mest tagit det lugnt i veckan för att inte bli sjukare eller sjuk igen.
 
Men idag har jag hunnit med att diska lite och samtidigt tagit det lugnt, imorgon ska jag vara hundvakt åt
Daffie och Lexie så ska upp ca 06.30 för att gå upp dit 06.45 typ. Menmen, får vila lite där uppe.
 
Nu ska jag ta och kolla på ett par avsnitt av One tree hill innan jag går och lägger mig.

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: syster

Vad skönt att du mår mycket bättre nu =) saknar dig massor <3

2012-09-17 @ 23:06:13
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0