Hej på er alla goa bloggare och icke bloggare, ny läsare och gamla läsare!

Detta är då min nya blogg, JW Photo, där jag kommer att inrikta mig på webdesign och
foto men även ha med allt annat smått och gott precis som min f.d. blogg cross the hills.
 
Att jag bytte blogg är för jag vart så inaktiv i bloggandet, tröttnade på namnet och behövde en
ny start och då efter mycket om och men blev det denna blogg.
 
Nu är det säkert många av de jag känner IRL som tänker "Omg, din blogg är rosa?!" och varför tänker de så?
Jo, rosa är ju inte direkt min favoritfärg, det var det för några år sen (efter blå då, som alltid varit favoriten)..
men iallafall, eftersom det är många som inte ser mig som en person som gillar rosa, tänkte jag bryta av mitt blåa
och ha .. rosa! Bara för att jag kan, bara för att det är kul, och för att det faktiskt är en kinky/mysig färg :)!
Så nu vet ni varför den är rosa också, för att bryta av lite osv.
 
Skriver mer om en stund och lägger upp massa bilder:)
Tänkte också prova mig på en lista..

Ha de gött sålänge så hörs vi snart!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0