Varit lite dålig på att uppdatera ett tag nu, men iallafall, igår hade jag en mysig film dag med älskling, vi kollade på fast and furious 1-5 - hade ju inte sett de än men de var mycket bättre än jag väntat mig, 6e filmen blir kul att se.  Älsklingen gjorde riktigt god mat igår också, som vanligt men iallafall, ett slags fiskpaket eller vad man kallar det som han är duktig på. Min mästerkock<3
 
Idag har vi myst lite och nu har vi kollat på någon film jag inte vet namnet på.. Men någon film om robotboxning, väldigt bra faktiskt.
Vi sitter ju hundvakt hela helgen så jag sover hemma hos Molly och han här uppe med Daffie & Lexie, men de funkar, saknar dock att sova intill min älskling.
 
Ska om en stund ner o lägga mig och försöka sova. Sov dåligt natten som var.. Men ja!

Natti natti. :)
 


Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas du haft en trevlig helg =) saknar dig syster min galna hälft <3

Svar: Svar: Det hade jag =) Saknar dig med <3
Jessica Widh

2012-09-23 @ 13:16:39
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0