Hade en riktigt trevlig kväll igår tillsammans med min stora syster Tina och en väninna till oss(Josefin).
Vi åkte till tivolit i kopparberg runt 20 tiden igårkväll där vi gick runt och hade kul och åkte virvelvinden två
gånger och super fly en gång(typ som gamla rainbow på liseberg).
 

Sen lurade även en kille till oss att kasta 3 bollar på burkar och vinna för vi skulle få pris oavsett om
vi vann och att vi kunde tävla med varann och de nappade vi på - och tröstpriset var en kram!
Men vafan sa vi, klart vi tog emot den! ;) haha.
 
Ville ju såklart vinna något med hem så vi gick till en sån där "vinst varje gång" man skulle typ "fiska"
en guldklimp med färgstreck under så ja vann en söt nallebjörn som har ett hjärta där de står " I<3U"
på ;) hehe
 
Och så har ja även varit med om att dansa bugg på tivoli utan sån passande musik utan bara tivoli
musiken hahahah..  menmen, så kan de går när man utbrister "nämen kenny, nu står du i mitten! nu
får du dansa!" (vi stod i en cirkel så såg precis ut som sån grej när den i mitten dansar å ställer sig
bakom en annan som då går in och dansar hahah.. men han börja dansa och börja dansa bugg med mig :P
hahahah.. blev nästan mer yr av det än virvelvinden!
 
Hahaha menmen, jag hade en jätte trevlig kväll iallafall! :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Idag har jag varit och fått kollat in hur det ser ut inne i Lena & Grzegorz hus och även hälsat på nya
vovven som är otroligt social och söt. Sen var vi iväg till min kusin Daniel som fyllt 15år! =)
Inte gjort så mycket mer, tvättat har ja i o för sig gjort och varit ner hos grannen en sväng.
 
Nu blir det att ta hand om andra maskinen tvätt och sen blir det NCIS kl 21'00 :)

Förhoppningsvis får jag åka tillbaka till min älskade Richard om ca 7 dagar vilket kommer bli bäst.
Saknar honom och Molly massor <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0