1. Hela mitt namn är Jessica Helen Louise Widh
2. Jag har en underbar familj och en pojkvän som betyder allt för mig.
3. Jag har fobi för höjder, clowner, mörker och spindlar.
4. Jag har sämst humor ever.
5. Jag är alltid mig själv och skiter i vad folk tycker och tänker om mig.
6. Min favoritfärg är blååå...
7. Min allra största dröm är att få åka jorden runt på fotoresa med stopp på ca 1 vecka på varje plats. (Italien, Scotland, Irland, England, USA, Australien, Afrika, Spanien, Frankrike, Thailand, Turkiet, kanarieöarna mm.) 
8. Jag vill och ska eventuellt senare öppna egen fotostudio.
9. Älskar kryssningar, de är roliga, fartfyllda och mysiga!
10. Jag är ärlig och hatar folk som ljuger.
 
Kanske inte så rolig fakta men är det något ni undrar får ni fråga! =)
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken snygg bloggdesign du har :)

2012-09-07 @ 21:09:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0