Ligger för första gången på ca 2 månader i min säng hemma i frövi. Skönt att vara hemma igen
men längtar tillbaka till min älskade Richard. Men tiden går fort så snart är ja där igen.
 
Har varit nere hos min morbror och ingifa moster(?) och umgåtts med de och mina älskade föräldrar.
Fick även en gammal kamera av min morbror som han köpt av morfar för många år sen, så denna kamera
betyder mycket för mig eftersom kameran faktiskt är morfars gamla kamera. Får se imorgon om pappa kan
hjälpa mig få den fungera men oavsett kommer ja ha kvar den för det är ett minne och jag har bara ett gosedjur
som är från morfar annars inget annat.
 
Imorgon blir det iallafall kalas för Fernando som fyllt 3år <3 Ska använda den kameran jag
fick om vi får igång den ordentligt - och även ha med min vanliga som reserv och ta lite vanliga bilder.
 
Menmen, har precis sett ett avsnitt av one tree hill och ska straxt sova.
 
Godnatt! =) Kramkram


Kommentarer
Postat av: Pilla

Kul med en gammal kamera :) Och speciellt att den varit din morfars. Hoppas du får igång den, tänk var häftigt att fotografera med en kamera som funnits i familjen länge ;) Jag budade faktiskt på två stycken analoga systemkameror på tradera idag, så jag hoppas på att jag vinner någon av aktionerna. Jag har tyckt att analogt varit så omodernt innan, men har tänkt om. Nu tar man bilderna för givet, man bara går ut och knäpper en bild, sedan kan man få den som man själv vill ha den med hjälp av redigering. När det kommer till det analoga så får man tänka lite mer, man får tänka på bakgrunden, hur motivet ser ut, ljuset och annat. Bilderna man sedan får fram blir som en julklapp på julafton ;)

Svar: Ja det är roligt, får se om vi får igång den, om inte kommer ja behålla den iallafall för att det är morfars gamla kamera :) Men jag hoppas ja får igång den för det skulle vara kul att få testa på hur det var förr att fotografera. =)
Ja precis, bilderna blir som en julklapp på julafton :) hehe.
Jessica Widh

2012-09-29 @ 14:07:57
URL: http://pernillaoscarsson.webblogg.se
Postat av: jenny

Hoppas du haft en bra helg och att vi ses snart innan du drar iväg igen...miss you <3

Svar: Jodå har haft en bra helg :) tittar ev. förbi en vända på onsdag om du är hemma? :) saknar dig med <3
Jessica Widh

2012-09-30 @ 14:06:16
URL: http://jennytsf.blogg.se
Postat av: Fotograf Annie

Idag är sista chansen att rösta i tävlingen, så pass på att ragga röster :P

http://blogg.anniesfotografier.se/2012/september/finalister.html

Svar: Okej!:)
Jessica Widh

2012-09-30 @ 15:16:54
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0