Nu kan ni äntligen boka mig som fotograf!
Om ni har några frågor eller om ni vill boka mig, så kontakta mig på:
[email protected] - eller kommentera här. Ni kan även få tag på mig
på min facebook; Jessica Af Widh - kolla även min facebook sida: http://www.facebook.com/PhotobyJW
 
Eventuell Resekostnad betalas av er! (
(halva, eventuellt hela resekostnaden om det är utanför örebro län - beror på var)
 
 
» Jag kan erbjuda dig:
- Porträttfotografering
- Miljöfotografering (natur, hemma(hus/lägenhets bilder) landskap mm.)
- Djurfotografering
- Fordon/motorsport fotografering
- Sport fotografering (ex. fotboll, hästhoppning, löpning osv.)
- Produktfotografering
- Bröllop/Förlovning/Par
- Möhippa/svensexa
- Dop
- Mingelfotografering
- Modellfotografering
- Grupp/familjefotografering
- Småbarnsfotografering (lek & bus bilder, modellbilder m.m.)
- Annat önskemål? Tveka inte att höra av er! :)

OBS!! Priser kommer för er som önskar Bröllop, och förlovnings fotografering. Samma sak gäller Dop och möhippor/svensexor ! Har ni frågor om priser redan nu så hör av er!  OBS!!

Jag kan även tänka mig fotografera för dagis grupp/enskilda/syskon bilder - helst ska det vara utebilder då man inte behöver
använda några speciella studio grejor utan räcker med kamera och ev. blixt på kameran samt ev.
reflexskärm.
Har du frågor ang. det så är det bara att höra av sig.

OBS!! Tyvärr har jag ingen tillgång till studio, men vill du ha studio-liknande bilder så
kan man alltid fixa bakgrund å sånt och använda på hemma plan eller utomhus, men
jag har då som sagt inga studio blixtrar eller något sådant. Men går att ordna med ljus osv. OBS!!
 

» Plocka ihop eget paket:
 
Fotografering
30 min fotografering 100:-
1 timmes fotografering 200:-
2 timmar fotografering 275:-
 
 
Utskrifter:
1 – 10 st bilder utskrivna 60:-/st
Fler än 10 st bilder 40:-/st
 
 
Digitala bilder på cd skiva/skivor:
1-15 bilder 40:-/st
Fler än 15 bilder 20:-/st
 
 
» Paket Priser:
 
Silverpaketet 400:-
1 h fotografering
5 st digitala bilder
3 utskrivna bilder

Guldpaketet 650:-
1,5 h fotografering
10 st digitala bilder
4 utskrivna bilder

Diamantpaketet 800:-
2 h fotografering
15-20 st digitala bilder
5 utskrivna bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0