Då börjar ännu en dag lida mot sitt slut.. och precis som jag trodde så går tiden otroligt
fort, vilket gör att jag snart förhoppningsvis får träffa min älskling igen <3.
 
På fredag bir det arbetsförmedlingen samt iväg och hämta guitarhero trummor till älskling..<3
Får vi reda på typ allt och med allt ja.. det angår mig och min älskling för tillfället:) några kanske vet,
men ja.. fler behöver inte veta än isåfall! Så de som vet - säg inget och ni som inte vet - tja, ni behöver
antagligen inget veta heller :)
 
 
Mamma hade ljusparty här hemma eller ja, en kvinna kom hit och hade ljusparty - mamma var värdinna..
min älskade mor är så underbart snäll och beställde ett nytt paket melts (såna som blir som olja  i en
 
skål när man har ljus under) samt fler doft ljus och ett ljus med god doft som är i en blå glaslykta
med kräftans stjärntecken på :)  älskar dig min älskade mamma ! :)<3

Hade iallafall en trevlig kväll och nu blir det precis som vanligt senaste tiden, några avsnitt
av one tree hill innan sängen.


Blev ingen promenad med kameran idag pga. dåligt väder :/ Men får hoppas på bättre väder imorgon eftermiddag efter jag varit hos farmor och hjälpt henne städat ur garderoben.. =)
 
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0