Dagen har gått fort men ändå varit lång.. har varit hos min syster "aka" galna hälft idag över
dagen och hälsat på. Vi började dagen med att Jenny mötte mig vid tåget och sen tog vi en
promenad till sjön å satte oss vid typ stenarna där vi pratade om lite allt möjligt och fotograferade
lite innan vi gick för att hämta My på dagis.
 
Men jag tänker inte skriva om hela dagen för det blir en låång historia då ;)  Men iallafall så har vi fotograferat
en del på allt möjligt - mest natur men även en del bilder på varandra, på Katja & My, på deras kissekatter
Bus & Oskar - mest Oskar då eftersom han är en nykomlig i familjen.
 
Vi hade mycket att prata om sen sist, så det var trevligt att få träffas igen och fotografera lite
tillsammans, får bli igen när ja kommer upp nästa gång med tanke på att jag snart åker tillbaka
ner till min älskling.
 
Men nu ska jag ta och sova ! Bilder kommer imorgon kväll eller något, för imorgonbitti ska jag till af, sen
ska jag åka iväg och hämta guitarhero trummor åt min älskling och så ska ja även försöka fixa gamla
kameran å se om vi får igång den !

Aja, Godnatt! =) Bjuder på en bild på min galna hälft Jenny och min galna systerdotter Katja <3
 


Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Vilken underbart go' bild, den fick mig att le såhär mitt i natten, tack för det!

Vidare var jag själv till Arbetsförmedlingen idag. Buhu. Lycka till imorgon. Eller något. :)

Svar: Ja ellerhur! :) varsågod för det!;)
Hehe Ja af är inte jätte kul att gå till.. hehe tack;) de gick bra iallafall!:)
Jessica Widh

2012-10-05 @ 00:31:28
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: syster

Hade jätte trevligt och ganska kul =) saknar dig redan min galna hälft <3

Svar: Jag med :) Saknar dig också <3
Jessica Widh

2012-10-05 @ 08:00:07
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0