Nu är helgen över och älsklingen åkte till jobbet för nån timma sen.

Igår var vi i Växjö på äventyr en vända sen var jag med upp till Totte på kvällen typ för att dom
skulle få Spela ;) jag har inget emot det - visst ja blir uttråkad oftast o somnar
på älsklingens bröstkorg då ja ofta ligger mot honom när de spelar.
Men även om ja blir uttråkad är ja hellre med honom och myser medan de spelar än ensam hemma o fryser.

Idag har ja tagit de lugnt mest o sen varit med upp till Totte en sväng på kvällen.

Älsklingen åkte och jobba för nån timma sen o jag tittar på expendables innan sängdags.

I veckan får ha svar ang praktiken. Så håll tummarna för mig! :-)



Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

JAG HÅLLER ALLA MINA TVÅ TUMMAR FÖR DIG! ♥♥♥

Svar: Taack gullunge! ♥
Jessica Widh

2012-10-15 @ 01:44:59
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: syster

Håller både tummar och tår ;) fast jag skulle hellre vilja ha dig här <3

Svar: Tack så mycket syster :) Jo de vill de flesta ^^ även mamma å pappas kompisar osv. hehe. Känns riktigt bra att jag faktiskt är så otroligt älskad och saknad av alla olika människor. Men som sagt så trivs jag här och jag har i ett par år önskat att få bo någon annanstans än frövi då jag börjar tröttna på den hålan eftersom ja bott där sen ja va 5,5år så ja.. :) Men får ja jobb osv sen så ska ja försöka besöka släkten där uppe så ofta ja kan! Oftare än Tina och jag LOVAR att inte glömma besöka er;) Kram <3
Jessica Widh

2012-10-15 @ 07:59:22
URL: http://jennytsf.blogg.se
Postat av: Mirjam

Älskar din bloggdesign, superfin! :)

Svar: aw tack så jätte mycket! :)
Jessica Widh

2012-10-20 @ 10:19:18
URL: http://evit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0