Denna dag har varit lååång.. har hunnit med en hel del ..
 
Började dagen med att älskling ringde 5 minuter innan min klocka och väckte mig - mys att få vakna
av det istället för väckarklockan<3. Låg kvar en stund i sängen efter och gick sen upp å fick i mig en risifrutti
innan jag gick till bussen och på bussen träffade jag min kusin Fredrik - trevligt trevligt, åkte samma buss till
Örebro.
Väl i Örebro gick jag direkt till arbetsförmedlingen där jag skulle på Jobbgaranti för unga - blev direkt krångel
då vi inte visste var vi skulle först och fick ej tag i de som vi skulle prata med, väl inne i rummet där vi
skulle vara så var några av oss fel så vi fick gå ner igen o då hamna jag iallafall rätt. Men sen gick det bra!
Har typ fixat praktik i hultsfred så har fått papper de ska skriva på så ja kan skicka in det - så det är vad jag
hade i hemlighet i förrgår typ - att jag fixat praktik! Dessutom ska jag vara hos älsklingen hela tiden så det gör
mig ännu lyckligare eftersom jag trivs så bra där och älskar honom så mycket och får hoppas jag trivs med
praktikplatsen.
 
Iallafall, skulle hämtat guitarhero trummorna idag men blir imorgon istället.. Fick iallafall äta lunch på
La Baguette igen vilket va gött.
 
Juste! Har fixat gamla kameran nu! Var till Claes Ohlson och köpte nya batterier, till kamerahuset och köpte
färgfilm till kameran och sen hänvisades till fotosjuan för svartvit film - där fick jag även hjälp att få igång
kameran! =) *happy*
Så imorgon kommer jag ha med den när jag, Mamma, min syster Lena & min andra syster Jenny's dotter Katja
ska in till örebro för lite shopping! =)

Har nyss packat klart allt.. blev en resväska och en bag.. haha.. packar alltid för mycket men äsch! va fan, ska
va borta länge ;) *skyller jag på*
 
Nu blir det One tree hill och ta det lugnt en stund innan läggdags! Haa de gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0