Richard eller Skalman som vi kallar honom, är min underbara, bästa, fina älskling, älskar honom så otroligt
mycket, går inte att beskriva =).
Han är bäst och känner mig fortfarande lite sådär mysigt nykär, blir alltid glad av att se honom, vakna upp brevid honom..
Är nästintill alltid glad när jag är här hos honom och i hans närhet och har ofta ett leende på läpparna i hans
närvaro. <3  Trivs så otroligt bra här!  Han får mig må så otroligt bra och jag känner mig verkligen som hemma.
 
Finns ingen bättre än min Skalman <3



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Michaella

Va fin bild =)

Svar: Tack :))
Jessica Widh

2012-09-11 @ 11:13:22
Postat av: kusin cilla :-)

Hej kusin vitamin så fint du skriver om alla och om kärleken. Hoppas du trivs va du än är nu och du hälsa skallman den tokige haha. Kram Cilla

2012-09-18 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0